»Že februarja smo ponudbo na svoji spletni strani razširili na Švedskem, kjer lahko kupci že izbirajo med več znamkami, ki spadajo v skupino H&M, ponujamo pa tudi druge modne znamke, na primer Lee, Wrangler in Kangol.«
»To je tudi zagotovilo za prihodnja sodelovanja in delovanja v modni industriji. Ob ponudbi službe za priznano blagovno znamko, bi ostala v Parizu.«
»Ko smo se dogovarjali s H&M-jem, je bil moj pogoj ta, da želim ustvariti kakovostno kolekcijo za vse.«
»Moje sanje ostajajo, da zgradim lastno blagovno znamko.«
»Kot pri vseh drugih licenčnih izdelkih in partnerstvih je H & M sledil ustreznim postopkom odobritve.«
»Lani je prodal svojo zbirko izdelkov znamenite znamke Yves Saint Laurent nikomur drugemu kot modni hiši sami – 4000 kosov za ceno, ki je ne izda.«
»Naš cilj je bil predstaviti svet mode potrošnikom po vsem svetu, hkrati pa prikazati našo povezavo z močnim, premišljenim in izvirnim oblikovanjem. Povezuje se s temeljnim etosom H&M-a: da morata biti kakovost in ustvarjalnost dostopni vsem.«
»Vnovič ocenjuje smiselnost sodelovanja z omenjeno modno znamko.«
»Za nekaj 'modnega' vzdušja v pregovorni italijanski modni prestolnici pa so poskrbeli organizatorji modnega tedna, ki so v središču mesta postavili ogromen zaslon, na katerem so si lahko mimoidoči ogledovali zamisli najbolj znanih italijanskih znamk in oblikovalcev.«
»Stellin prispevek je bil vedno cenjen. Mi, Italijani, potrebujemo nekoga, da nam vzbuja vest. Kar se tiče WAMI-ja pa: nismo ljudje, ki bi se maščevali. Za nas je pomembno, da promoviramo nove znamke.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju