»Že februarja smo ponudbo na svoji spletni strani razširili na Švedskem, kjer lahko kupci že izbirajo med več znamkami, ki spadajo v skupino H&M, ponujamo pa tudi druge modne znamke, na primer Lee, Wrangler in Kangol.«
»To je tudi zagotovilo za prihodnja sodelovanja in delovanja v modni industriji. Ob ponudbi službe za priznano blagovno znamko, bi ostala v Parizu.«
»Ko smo se dogovarjali s H&M-jem, je bil moj pogoj ta, da želim ustvariti kakovostno kolekcijo za vse.«
»Moje sanje ostajajo, da zgradim lastno blagovno znamko.«
»Maja oziroma junija prihodnje leto sledi druga faza, v kateri bodo v to platformo vključili še turistično ponudbo, torej katera doživetja ponuja to območje.«
»Kot pri vseh drugih licenčnih izdelkih in partnerstvih je H & M sledil ustreznim postopkom odobritve.«
»Naš cilj je bil predstaviti svet mode potrošnikom po vsem svetu, hkrati pa prikazati našo povezavo z močnim, premišljenim in izvirnim oblikovanjem. Povezuje se s temeljnim etosom H&M-a: da morata biti kakovost in ustvarjalnost dostopni vsem.«
»Lani je prodal svojo zbirko izdelkov znamenite znamke Yves Saint Laurent nikomur drugemu kot modni hiši sami – 4000 kosov za ceno, ki je ne izda.«
»Vnovič ocenjuje smiselnost sodelovanja z omenjeno modno znamko.«
»Stellin prispevek je bil vedno cenjen. Mi, Italijani, potrebujemo nekoga, da nam vzbuja vest. Kar se tiče WAMI-ja pa: nismo ljudje, ki bi se maščevali. Za nas je pomembno, da promoviramo nove znamke.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju